• (Android) Toca Life World cheat code punten verhogen

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toca Life World ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toca Life World IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat code punten verhogen ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Toca Life World 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ik hou van het spel, maar ik zou willen dat je plaatsen kon verdienen in plaats van ze te kopen. Ik zou ook willen dat ze meer vrije plaatsen hadden, omdat de enige vrije plaats die ik kreeg de broodplaats was. En ik wou dat wanneer je je personages maakte, je ze allemaal kon vinden, ik kon er maar twee zien

    Het zou het toca-nieuws moeten stoppen, omdat ik niet bij mijn zorgverleners kan komen en ik niet bij dingen kan komen zonder op toca-nieuws te klikken, het zou moeten worden verwijderd, anders zou ik het 5/5 beoordelen, sorry om te klagen.

    Het is super leuk ️✌️

    Leuker als je meer dingen kan doen zonder geld zoals school, cafeen zwembad en misschien meer slaapkamers. En je krijgt de hele tijd maar 2 van de 3 poppetjes.

    Hey toca boca ik probeer de app bij te werken, maar het laat me niet toe en het zal gewoon spelen of verwijderen en uh, misschien is het gewoon een storing of ik moet gewoon wachten.

    Toca Life World: Build stories Maarifləndirici gecl

    Het is een heel leuk spel, maar het feit dat je geld op andere plaatsen moet uitgeven, maakt me gek, want wat is dat je niet het geld hebt om dat soort dingen te krijgen, zoals tenminste video's maken voor sommigen zoals je moet kijken 5 voegt toe aan het landhuis krijgen. Maar verder is het een goed spel

    Saai je moet petaalen zet het gratis van je krijgt spijt

    Kunnen jullie als gratis maken dan is het spel leuker want ik wil graag als uit proberen maar ik wil er niet voor betalen alsjeblieftttttt maak als gratis

    Toca Life World: Build stories Maarifləndirici gecl

    Android » Games » Educatief » Toca Life World » Download. Toca Life World. Toca Boca. Google Play Badge. 4,3 ( 9). Vergelijkbaar. ccplay Happy TOCA boca

    Toca Life World: Build stories Maarifləndirici gecl

    Toca Life: Town gratis voor een beperkte tijd - Actualidad iPhone

    Mijn dochter is dol op je app. Maar ze zegt dat het college haar blijft uitloggen en dat het personage dat ze heeft gemaakt naar het college gaat en als ze dan uitpakt en zich klaarmaakt voor de klas, wordt ze er altijd uit geschopt en blijft het "rood scherm" en dan "zwart scherm, dus we hou van je app, maar de app heeft dat nodig. Ik geloof dat het een bug of een glitch is, dus ik wilde je dit laten weten.

    Het is stom Je moet voor de huizen betalen


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :